lørdag 23. april 2022

Kristne ... dere må sette Jesu Kristi lære over alt. BCRSS ingen lovelige navn juridiske personeer kommer med meg til herren, jwsus hater kristne som folger andre lover og underlegger swg en stat

 
Jeg takker "X" verten eXtraordinaire for hans fortreffelighet i å hjelpe meg til å føle den komforten jeg trengte og for å ta så hensyn til følelsene mine da jeg brøt tausheten min for å dele deler av historien min som jeg aldri har delt før.


Det er interessant å merke seg at det direktesendte programmet gikk til døden så snart jeg begynte å beskrive mitt ansikt til ansikt møte med den forfalskede "Kristus". 

Programmet har måttet redigeres for å fylle inn de manglende minuttene. Jeg må beskrive det møtet en annen gang. Jeg har noe av den beskrivelsen skriftlig...her på bloggen min, men jeg har ennå ikke skrevet om intensiteten av det møtet. 

Grunnen til at jeg understreker så sterkt viktigheten av å kjenne Jesus Kristus ... er fordi du virkelig må kjenne Jesus Kristus ... Virkelig kjenne Jesus Kristus ... HAN, Jesus Kristus må ha full regjering i ditt hjerte ... eller du vil bli lurt....Du vil absolutt bli lurt. Kristne ... dere må sette Jesu Kristi lære over alt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

arcademachineschool NFTS DEFI DAO

 Subject: Invitation for company event arcadenft Hi dear reader, We're hosting an event on Friday night and we're trying to find som...